Vysíláme: Dostaneš tečku a další (ne)povedené předvolební kampaně

Do voleb zbývají něco přes dva měsíce a většina stran oficiálně začala více či méně povedené předvolební kampaně. Na české občany se valí volební propagace. Například Piráti a STAN na ní přírodě pomáhají zaléváním pokojových rostlin, SPOLU zve do kina, SPD má novou hymnu a ANO na kampaň prý nemá čas, protože musí pracovat. Podle politiků i části pozorovatelů určí tyto volby fungování Česka na dlouhá léta dopředu. Zásadní témata, bychom však v současné marketingové komunikaci zatím hledali jen marně. Jak se jednotlivým stranám podařilo zacílit na voliče? A jaká překvapení ještě mohou tyto volby přinést? Sledujte od 15:00 Epicentrum s zakladatelkou Institutu politického marketingu, Alžbětou Královou.

https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-epicentrum/685467/vysilame-dostanes-tecku-a-dalsi-ne-povedene-predvolebni-kampane.html