Online služby hledají, jak platit bezkontaktně, MALL Pay pomáhá s implementací odložené platby

Zásilku položit přede dveře, se zákazníkem se bavit s několikametrovým odstupem anebo dokonce po telefonu. A hlavně nepřijímat hotovost ani platby kartou přes terminál. Stále více rozvozů a online služeb, na které spoléhají tisícovky uzavřených restaurací a jídelen, řeší, jakým způsobem kvůli zpřísněným podmínkám rozvozu nahradit kontaktní způsoby plateb. Tedy takové, u kterých je potřeba, aby se věc z bytu zákazníka dostala do kontaktu s kurýrem nebo jeho zařízením. Pokud zákazníci nezaplatili dopředu, často vzniká dilema – buď musí zákazník zboží následně doplatit převodem z účtu nebo nedojde k jeho předání. E-shopům a online službám se tak komplikuje již složitá situace a stále častěji hledají řešení. Čekat na peníze totiž může znamenat problém pro cash-flow – stejně jako neprodávat.

https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-koronavirus/637696/online-sluzby-hledaji-jak-platit-bezkontaktne-mall-pay-pomaha-s-implementaci-odlozene-platby.html