Češi utratili při Black Friday miliardy. Obchody „kouzlily“ se slevami, posvítí si na ně ČOI

Marketingová akce Černý pátek, takzvaný Black Friday, zvýšila meziročně tržby některým obchodníkům o desítky procent. Například e-shop Mall.cz prodal podle tiskové zprávy zboží v hodnotě 1,8 miliardy korun, meziročně o 50 procent více. Konkurenční internetový obchod Alza.cz dosáhl ve všech zemích, kde prodává, obratu 3,3 miliardy Kč, meziročně o 17 procent více. Obě firmy ale akce spustily s předstihem. Podle portálu Hlídač shopů se dlouhodobě monitorované velké e-shopy poučily a snaží se vyvarovat klamavých praktik.

https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/627669/cesi-utratili-pri-black-friday-miliardy-obchody-kouzlily-se-slevami-posviti-si-na-ne-coi.html