Kuriózní reklamace zájezdů: Ještěrka na pokoji i covidem omezené služby. Co lze uznat a co už ne?

Občas se dovolená nepovede zcela podle našich představ. A ačkoliv je cestování v posledních měsících poznamenáno pandemií, najdou se i jiné důvody, které nám mohou znepříjemnit dovolenou a které mohou být i důvodem k reklamaci či dokonce k žádosti o poskytnutí částky za „zkažení radosti ze zájezdu“. Základem je se stížností nečekat a vše poctivě dokumentovat. Stejně tak je dobré i myslet na to, že za déšť či vlny cestovky nemohou. Níže se i dozvíte koho oslovit, pokud cestovka po uznané reklamaci nesjedná nápravu nebo neposkytne v zákoném termínu slevu. 

https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/689048/kuriozni-reklamace-zajezdu-jesterka-na-pokoji-i-covidem-omezene-sluzby-co-lze-uznat-a-co-uz-ne.html